Wie gingen uw voor?

Onze klanten en samenwerkingspartners

Testimonials

Ik heb vanaf het begin een uitermate fijn contact met hen gehad. Men luistert echt naar wat en hoe je het wilt hebben maar geven desgevraagd een open en eerlijk advies. Daarbij is geen vraag teveel! Geen wonder dus  dat je dan een volledig en afgestemd resultaat krijgt!:))

Tanja van Veen

Sales Manager, Best Western Plus City Hotel Gouda

Nu ik weer terug ben op Nederlandse bodem, na een hele drukke – maar succesvolle week, wil ik jullie nog even hartelijk bedanken voor zowel de producten die jullie ons hebben geleverd als de service! De VR en de beursdoeken waren een succes en zijn precies zo uitgepakt als dat we het ons voorgesteld hadden.

Noortje van Loo

Marketing & Communications, SGL concept

Door de virtuele tour van Omni laat je direct aan je potentiële klant zien dat je helemaal van deze tijd bent. De samenwerking met Omni tours is heel fijn verlopen zij werken snel en praten in verstaanbare taal.

Jim Koster

Voorzitter winkeliersvereniging Miereakker, Eigenaar Jumbo Jim Koster, Delifrance Reeuwijk en Recra Reeuwijk

Een virtuele tour als meerwaarde. In de detailhandel is beleving erg belangrijk om klanten aan te zetten tot aankoop en vooral om klanten een trigger mee te geven zodat ze je blijven herinneren. Bij een website is dit niet anders. Een website van een winkelcentrum is vaak een statisch informatie kanaal is met doorlinks naar de eigen websites van de detaillisten daarom is een virtuele tour zeker een meerwaarde. De bezoeker blijft hierdoor langer op de website, bezoekt meerdere pagina’s en blijft in de herinnering door de “beleving”.

Corn Zelten

Webdesigner, Corn Reclame

Samenwerkingspartners